Contencios administrativ
Prin serviciile oferite, suntem alături de clienţi în ceea ce priveşte relaţia acestora cu organele administrative (actele de control, deciziile de impunere, autorizările administrative, etc), cât şi de instituţiile publice în probleme legate de emiterea de acte administrative, efectele actelor administrative emise precum şi în probleme legate de activităţile de control:
• Consultanţă cu privire la stabilirea cadrului legal în domeniul contenciosului administrativ;
• Asistenţă în ceea ce priveşte elaborarea şi redactarea de cereri şi contestaţii în legătură cu actele administrative emise de autorităţi ale administraţiei centrale sau locale sau de instituţii cu atribuţii administrative;
• Consultanţă şi asistenţă juridică în legatură cu documentaţia necesară obţinerii de autorizaţii sau avize emise de autorităţile publice;
• Asistenţă juridică cu privire la elaborarea, negocierea, executarea şi încetarea contractelor administrative;
• Asistenţă juridică şi reprezentare în faţa instanţelor de contencios administrativ în legătură cu litigiile privitoare la anularea actelor administrative emise de autorităţi ale administraţiei publice teritoriale sau centrale;
• Asistenţă juridică acordată instituţiilor publice în probleme legate de actele administrative, efectele actelor administrative precum şi în problemele legate de activitatea de control;
• Consultanţă cu privire la legislaţia funcţionarilor publici, a funcţionarilor publici cu statut special precum şi reprezentare în litigii generate de raporturile de serviciu ale funcţionarilor publici sau de drepturile salariale ale acestora.
Soluţiile juridice oferite clienţilor sunt de înaltă performanţă, întrucât fiecare proces este pregătit şi argumentat în cel mai riguros mod, invocând jurispudenţă CJUE, astfel încât rezultatul să fie pe măsura exigenţelor clientului.